تغییر لوگوی مستر کارت

تغییر لوگوی مستر کارت

تغییر لوگوی مستر کارت و به روز شدن آن

مستر کارت از شناسه گر تکامل یافته برند خود که یک لوگوی قرمز و زرد مدرن شده با ظاهری جدید است رونمایی کرد.

چهره لوگوی مسترکارت پس از نزدیک به دو دهه اندکی متفاوت شده و البته به زعم بسیاری از کارشناسان، لوگوی جدید این کارت اعتباری اندکی آشنا به نظر می رسد.

توانایی،شکوفایی و رونق داشتن در عصر دیجیتال در جایگاهی که امروز مستر کارت به عنوان شرکتی پیشبرد در تفکر و تکنولوژی با نیروی انسانی متمرکز است،اساس این تغییر اعلام شده است.

گفتنی است پس از اتخاذ تصمیم در سطوح بالای مدیریتی شرکت مسترکارت، فرآیند طراحی لوگوی جدید این شرکت به کمپانی Pentagram  که اخیر لوگوی شرکت Verizon را نیز دستخوش تغییر و تحول کرده است، سپرده شد.

در این راستا Raja Rajamannar از مدیران شرکت مسترکارت و درگفت وگو با رسانه ها اظهار داشت انگیزه اصلی برای تغییر لوگوی مسترکارت و ایجاد یک لوگوی جدید متاثر از شرایط فعلی و تمایل مدیران این شرکت برای مدرن سازی مسترکارت و جداسازی آن از خدمات مالی اینترنتی صرف بوده است.

حتما بخوانید  راهنمای تصویری خرید با مستر کارت

با وجود علاقه مدیران مسترکارت به باز طراحی لوگوی این شرکت و مدرن شدن آن، آنها از اهمیت لوگوی آشنای گذشته باخبر بوده و به هیچ عنوان قصد ندارند تغییرات اعمال شده در برند جدید این شرکت عمیق  باشد.

در این رابطه مدیر اجرایی شرکت مسترکارت معتقد است: «لوگوی مسترکارت در سراسر جهان شناخته شده بوده و بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون کارت اعتباری این شرکت لوگوی آن را روی خود دارند، همچنین فروشندگان بسیاری با استفاده از لوگوی مسترکارت به مشتریان اعلام می کنند که پذیرای کارت های اعتباری این شرکت هستند.»

تغییر لوگوی مستر کارت

 

تغییر لوگوی مستر کارت

 

About The Author

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *