تماس با ما

تماس با ما

تماس با ما

 

 

 روش های ارتباطی با الماس پینمت | AlmasPayment

 

♦  شماره تماس ثابت دفتر : 021-91307369
♦  ایمیل های ارتباط با ما:almaspayment@gmail.com
♦  ثبت تیکت در سایت :ورود | ثبت نام در سایت

 

 

کاربر گرامی جهت پشتیبانی سریع می توانید با ورود به پنل کاربری تیکت پشتیبانی خود را ثبت کنید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما که از این طریق ارسال شده است پاسخ خواهند داد.

در صورتی که تیکت خود را از ساعت 9 صبح تا 12 شب ثبت کرده اید حداکثر زمان لازم برای پاسخگویی 6 ساعت خواهد بود ، به صورت کلی روند پاسخگویی سریع تر بوده اما حداکثر زمان در پیک کاری مشابه با زمان قید شده در بالا می باشد.

زمان پاسخگویی چت آنلاین از ساعت 12 ظهر تا 23 بامداد با مشخص شدن نرخ ارز آغاز خواهد شد در نظر داشته باشید در صورتی که قبلا ثبت سفارش کرده اید و خدمات دریافت کرده اید به صورت خودکار سفارشات بعدی شما پردازش شده و نیازی به تماس با پشتیبانی نخواهد بود ، در مورد آن دسته از خریدارانی که برای بار اول ثبت سفارش می کنند در نظر داشته باشند روند دریافت کلیه سفارشات کارت حداکثر 24 تا 48 ساعت خواهد بود و در این مدت لطفا شکیبا باشید.

همچنین در ساعات غیر اداری مشتریان جهت پیگیری سفارشات خود می توانند از طریق چت آنلاین و همچنین تیکت در سایت پیگیری سفارشات خود را انجام دهند و همکاران در اسرع وقت حتی در روزهای تعطیل پاسخگویی خریداران محترم خواهند بود.

.

 

 

 

 

ورود به پنل کاربری / ثبت نام

خرید آنلاین مستر کارت

 

سورپرایز ارزشمند مستر کارت

 

تماس با ما