قوانین و مقررات مستر کارت

قوانین و مقررات مستر کارت

قوانین و مقررات مستر کارت

1-مشتری متعهد به ورود اطلاعات صحیح و منطبق بر واقعیت در فرم ها و کلیه مکاتبات خود با این مرکز میباشد.

2-مشتری در زمان خرید مسترکارت موظف به ارائه تصویر پاسپورت معتبر خود میباشد. این تصویر در زمان خرید آنلاین از طریق آپلود بر روی سایت و در زمان مراجعه به دفتر ما حضورا دریافت میگردد.

3-مرکز ما مجاز به ارائه کارت خام بدون موجودی نمیباشد.

4-مرکز ما از ارئه خدمات به افراد بدون هویت معذور است.

5-در صورتیکه کاربری از مدارک جعلی استفاده نموده باشد در هر زمانی ما حق مسدودی مسترکارت وی را خواهیم داشت.

6-مطابق قوانین بانک عامل و مسترکارت، ما تنها امکان ارائه خدمات به مسترکارتهایی که در مرکز ما  صادر شده است را خواهیم داشت.

7-در صورت مفقودی کارت، مشتری میبایست بلافاصله این مسئله را به مرکز گزارش نماید تا کارت مسدود شده و موجودی آن به کارت جدید انتقال یابد.

8-کلیه محصولات مسترکارت شامل کارت اصلی و کارتهای شارژ  در سایت قابل مشاهده می باشند.,در صورت مفقودی، فقط هزینه کارت خام جدید از مشتری دریافت میگردد.

9-مسوولیت استفاده نامتعارف و غیر مجاز از کارت،شامل خرید ازسایتهای غیر اخلاقی، سایتهای کازینو،نرم افزارهای بدون لایسنس و…به عهده مشتری خواهد بود.(قوانین و مقررات مستر کارت | پرداخت با مستر کارت)

10-هرگونه سواستفاده از نام مرکز و یا ارائه خدمات بدون داشتن مجوز کتبی از دفتر مرکزی غیرقانونی بوده و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار میگیرند.

11-استفاده از خدمات تکمیلی مسترکارت مانند PG و POS منوط به داشتن حساب کاربری نزد ما و داشتن کارت فعال از مجموعه محصولات ما می باشد.

12-مشتری قبل از خرید هر نوع محصولی میبایست قوانین و مقررات مرکز و مسترکارت را مطالعه نماید و پس از تایید چکباکس در مرحله قبل از پرداخت امکان تکمیل مراحل ثبت سفارش را خواهد داشت.

13-در صورتیکه سفارشی ناقص ثبت شود و یا مبلغ پرداختی بدلیل هرگونه اختلالات بانکی برگشت زده شود، سفارش کنسل شده تلقی میگردد.

14-دفتر نمایندگی مرکزی ما در ایران و یا سایر نمایندگی ها، امکان دریافت نقدی ارز ،انجام حواله ارزی و  یا هرگونه فعالیت مشابه صرافی را ندارد.

15-مرکز ما خود را تابع قوانین و مقررات  مسترکارت می داند و در صورت بروز  هرگونه تداخل در قوانین، اولویت با قوانین مسترکارت می باشد.

16-در صورتیکه مشتریان دارای کد تخفیف می باشند ،میبایست قبل از انتخاب گزینه پرداخت نهایی فاکتور کد را در قسمت مربوطه درج نمایند.در غیر اینصورت ،بدیهیست امکان اعمال تخفیف مورد نظر به هیچ عنوان میسر نخواهد بود.

17-کلیه اخبار مرکز از طریق سایت مرکزی و کانال تلگرام رسمی مجموعه اطلاع رسانی می گردند و مشتریان می توانند از این طریق در جریان کلیه اخبار جدید قرار بگیرد.

18-برای کارتهایی که موجودی آنها زیر ۱۰ دلار بوده و ۳ ماه استفاده نگردند، کارت به صورت اتوماتیک پس از ۳ ماه غیر فعال شده و میبایست پس از انجام پروسه احراز هویت در مرکز پشتیبانی ۲۴ ساعته فعال گردد.

19-عملکرد ربات تلگرام و سایر روشهای دریافت صورتحساب کاملا وابسته به اختصاص کارت مشخص به مشتری می باشد .لذا برای اینکه این قابلیتها درست کار کنند، مشتری میبایست ایمیل تایید سفارش کارت خام را از سایت نمایندگی مربوطه دریافت کرده باشد،تا ثبت نام مشتری در ربات تلگرام با موفقیت انجام پذیرد.

20-امکان مشاهده تراکنش‌های آنلاین تا ۲۵ هر ماه میلادی می باشد.

21-در واقع استفاده از دستور statement online پس از ۲۵ هر ماه میلادی منجر به دریافت ۱۰ تراکنش آخر پس از این تاریخ بوده و جهت دریافت تراکنش‌های قبل از این تاریخ میبایست از دستور statement offline استفاده گردد .

 

خرید آنلاین مستر کارت

قوانین و مقررات مستر کارت

About The Author