خرید موجودی مستر کارت

خرید موجودی مستر کارت

خرید موجودی مستر کارت

خرید موجودی مستر کارت ، قبل از ثبت سفارش به موارد زیر دقت نمایید :

1- برای فروش مانده کارت ، ابتدا باید تعهدنامه مانده کارت را از تیم پشتیبانی پرداخت الماس تهیه کرده و بعد اینکه دانلود کردید آن را تکمیل نمایید ، سپس مجددا فرم تکمیل شده را اسکن واضح کرده و در فرم زیر در انتهای همین صفحه آپلود شود.

2- مستر کارت ها بعد از تاریخ انقضا به هیچ عنوان امکان انجام پرداخت را ندارند. بنابراین از ثبت سفارش مستر کارت هایی که تاریخ انقضای آنها گذشته است، خودداری نمایید.

3- وجه ریالی بعد از کسر کارمزد و خرج کردن مانده کارت ، به حساب شما واریز می گردد. واریز شدن وجه از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

4- جهت ثبت سفارش کارت های فیزیکی، حتما لازم است که تصویر روی کارت و پشت کارت را آپلود نمایید، در غیر اینصورت امکان ثبت سفارش وجود ندارند .

5- برای مبالغ زیر 10 دلار 65 درصد کارمزد کسر خواهد شد.

6- کارمزد فروش مانده کارت به شرح زیر است:

برای مبالغ زیر 10 دلار 65 درصد کارمزد کسر خواهد شد.

برای مبالغ بین 10 دلار تا 20 دلار  60 درصد کارمزد کسر خواهد شد.

برای مبالغ بین 20 دلار تا 50 دلار  50 درصد کارمزد کسر خواهد شد.

برای مبالغ بین 50 دلار تا 100 دلار  40 درصد کارمزد کسر خواهد شد.

برای مبالغ بین 100 دلار تا 200 دلار  35 درصد کارمزد کسر خواهد شد.

برای مبالغ بین 200 دلار تا 300 دلار  30 درصد کارمزد کسر خواهد شد.

برای مبالغ بین 300 دلار تا 500 دلار  25 درصد کارمزد کسر خواهد شد.

برای مبالغ بالای 1000 دلار  25 درصد کارمزد کسر خواهد شد.

 

7- به هنگام تکمیل فرم، در قسمت ” شماره سریال” برای مسترکارت های ایزی تراول، شماره توکن(Token) را وارد نمایید.

8- ثبت فرم در سایت صرفا ثبت درخواست شما خواهد بود و هیچ مسئولتی بابت خرج کردن مانده کارت سمت ما ایجاد نخواهد کرد لذا در صورتی که مانده در کارت شما باشد شما باید قبل از تاریخ انقضا آن را خرج نمایید ، بهتر است بعد از ثبت درخواست هر دو هفته یکبار یا حداقل هر یکماه یکبار از طریق پشتیبانی این مورد را پیگیری کنید تا در صورت عدم امکان نقد کردن از طریق سایت خودتان این مورد را خرج نمایید.

 

در نظر داشته باشید خرید مانده مستر کارت یک خدمت دایمی نمی باشد و تنها زمانی انجام خواهد شد که شرکت به این مبالغ احتیاج داشته باشید و سایت الماس این اختیار را دارد بدون هیچ هشداری این روال را قطع یا مجددا فعال گردد.پس در صورتی که کارتی تهیه کردید و موجودی داخل این کارت دارید حتما موظف به خرج کردن موجودی کارت خواهید بود و هیچ مسئولیتی از این بابت سمت سایت الماس نخواهد بود.