قوانین و مقررات نمایندگی ها

شرکت الماس پرداخت حق دسترسی مدیریتی خود را به ادمین نمایندگان دارای پرتال به دلیل پشتیبانی ماژول وب سرویس اختصاصی خود در این سایت ها و نیز کنترل آن مطابق با اهداف بانک محفوظ می‌داند.

قوانین و مقررات نمایندگی ها

  • طبق قوانین و مقررات نمایندگی ها نماینده موظف به بررسی اعتبار حساب کاربری خود در پرتال مرکزی عاملیت مجاز میباشد.لذا برای سفارشاتی که پس از تایید ادمین سایت نمایندگی از طریق ماژول وب سرویس به پرتال عاملیت مجاز مرکزی منتقل می شوند و اعتبار کافی ندارند،عاملیت مجاز مرکزی تعهدی از بابت شارژ مسترکارت مشتریان نماینده ندارد.همچنین اعتبار سپرده شده فقط بابت هزینه های سرویس درخواستی نماینده استفاده گردیده و به هیچ وجه قابلیت بازگشت اعتبار به نماینده وجود ندارد.

  • زبان رسمی در کلیه مکاتبات اداری با نمایندگان فارسی می‌باشد.

  •  الماس پرداخت خود را موظف به رعایت کلیه قوانین جاری در کشور ایران می‌داند و این رعایت بصورت کلی و جزیی در الویت میباشد.

  •  الماس پرداخت تعهدی بابت سرویس دهی در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل عمومی و رسمی به نمایندگان نداشته ،لکن تمامی تلاش خود را مبنی بر سرویس دهی معطوف می دارد.نمایندگان می بایست کلیه درخواستهای غیر از خرید و شارژ مسترکارت مشتریان را از طریق سیستم تیکت پشتیبانی الماس پرداخت اعلام نمایند و در ساعات اداری پاسخ خود را از شرکت الماس پرداخت از طریق تیکت و یا تلفن دریافت نمایند. بدیهیست شرکت الماس پرداخت تعهدی بابت پاسخگویی به نمایندگان بر روی اپلیکیشن های ارتباطی مانند وایبر، تلگرام، واتس آپ، لاین و …ندارد.

  • نمایندگان فروش پس از تایید الماس پرداخت، مدرک (certificate) ویژه نمایندگی ۱ تا ۳ ماهه دریافت می نمایند و نیازی به عقد قرارداد با پرداخت الماس پرداخت ندارند.

  • طبق قوانین و مقررات نمایندگی ها نمایندگان توزیع موظف به عقد قرارداد با شرکت الماس پرداخت، پیش خرید حداقل ۱۰۰ کارت در هر سفارش و واگذاری ضمانت های لازم به شرکت الماس پرداخت بابت ارایه خدمات به مشتریان خواهند بود.

  • هرگونه سوء استفاده از نام و برند شرکت الماس پرداخت و یا مجموعه بانک توسعه بین الملل ,بدون داشتن مجوز کتبی از این مرکز غیر قانونی بوده و متخلفین در اولین مرحله اخطار کتبی دریافت خواهند نمود و در صورت ادامه مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

  • پس از تحویل پرتال اختصاصی نماینده به وی و درصورت هرگونه تغییر در تنظیمات ماژول اختصاصی شرکت الماس پرداخت در سایت نماینده و ایجاد اختلال در سیستم، هزینه عیب یابی سیستم از نماینده مذکور مطابق تعرفه دریافت خواهد شد.

  • طبق قوانین و مقررات نمایندگی ها نماینده موظف به آپدیت نمودن نرخ دلار بصورت روزانه و لحظه ای می باشد. این امر ممکن است چند بار در روز به دلیل نوسانات ارز صورت پذیرد و مسئولیت آن بر عهده نماینده می باشد. بدیهی است سیستم اتوماسیون شرکت الماس پرداخت، بر اساس آخرین تغییرات نرخ دلار ،هزینه محصولات را در پرتال مرکزی محاسبه می نماید. رفرنس محاسبه نرخ دلار در کلیه نمایندگی ها ( به جز صرافی‌های مجاز) نرخ دلار حواله از سایت مجوزدار بانک مرکزی به نام سپند و به آدرس http://www.sepandexchange.com/می باشد و فاکتورهای صادره از پرتالها بر اساس این نرخ میبایست بروز گردند.

  • طبق قوانین و مقررات نمایندگی ها نماینده الزامی به داشتن وبسایت برای پشتیبانی مشتریان خود از سوی شرکت الماس پرداخت ندارد و می تواند پروسه ثبت مشتریان خود را از طریق اکانت کاربری اختصاصی خود در پرتال الماس پرداخت و با حفظ اعتبار کافی در آن پیگیری نماید.

  • در صورتیکه مشتری کارت خام را حضورا از مراکز معرفی شده توسط ما دریافت کرده باشد ،شعبه نمایندگی مذکور میبایست شماره کارت مورد نظر را در قسمت توضیحات فرم سفارش کارت خام مشتری درج نماید

 

قوانین و مقررات نمایندگی ها

 

 

خرید آنلاین مستر کارت