مزایای مستر کارت / ویزا کارت

مزایای مستر کارت / ویزا کارت

مزایای مستر کارت / ویزا کارت

مزایای مستر کارت / ویزا کارت:

کمپانی مستر کارت و ویزا کارت با توزیع کارت های خود در سطح جهان معروفترین شبکه های مالی در دنیا به حساب می آیند این شرکت های بزرگ در تمام دنیا مانند سایر برندهای مطرح دنیا همواره خدمات و تسهیلات ویژه ای به مشتریان خود می دهند که باعث توسعه بیش از پیش آنها در سطح دنیا شود در زیر سعی شده است مهمترین و رایج ترین مزایای استفاده از مستر کارت را توسط این شرکت ها مورد بررسی قرار داد.

خرید آنلاین :

یکی از مزایای مستر کارت / ویزا کارت خرید اینترنتی آسان از تمامی فروشگاههای اینترنتی می باشد. در تمام نقاط جهان مانند ایران خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی بسیار مورد توجه است و برخلاف ایران که هر بانک یک درگاه اینترنتی جداگانه دارد معمولا فروشندگان اینترنتی و صاحبان کسب و کار از درگاه های ویزا و مستر در سایت خود استفاده می نمایند، این کار به طور عجیبی به گستردگی کسب و کار آن شرکت یا شخص کمک می کند ، تصور کنید شما یک کسب و کار در سطح اینترنت دارید و به جای اینکه بتوانید محصولتان را فقط به ایرانیان داخل کشور بفروشید این امکان را داشته باشید که محصولتان را به تمام مردم دنیا عرضه کنید و به فروش برسانید.

سفرهای ارزان قیمت:

یکی دیگر از مزایای مستر کارت / ویزا کارت که بسیار محبوب است دادن پیشنهادات شگفت انگیز و تخفیفات زیاد به همه مشتریان خود در سطح دنیا است یعنی فرقی نمی کند که شما کارتتان را از کدام بانک و شرکت دریافت کرده اید مستر کارت و ویزا کارت به شما امکان سفرهای ارزان قیمت,هتل های ارزان قیمت بدون نیاز به حمل یک چمدان پر پول را می دهند.

حتما بخوانید  تفاوت مسترکارت با ویزا کارت

خرید از سایت های بین المللی با تخفیف:

بسیاری از فروشندگان کالا در سطح دنیا با همکاری این کمپانی ها تخفیفات زیادی را به دارندگان این کارت ها می دهند ، به عنوان مثال بسیاری از فروشندگان مطرح در اروپا هر دوشنبه به دارندگان این کارت ها هنگام خرید تخفیفات شگفت انگیزی را می دهند.سایت پرداخت الماس بر آن است بسیاری از این تخفیفات را در سایت اعلام نماید تا دارندگان این کارت ها بتوانند در هنگام سفر از این خدمات استفاده کنند.

حمل و نقل آسان پول :

شاید از مهمترین و بهترین مزایای مستر کارت / ویزا کارت  جا بجایی وجه نقد با امنیت و آرامش خیال است ، این امکان هنگام استفاده در سفرهای خارجی بیشتر نمایان می شود. دلایل متعددی  از استفاده این کارت ها به جای وجه نقد می توان برشمرد به عنوان مثال در فرودگاههای کشور های مختلف به شما اجازه نمی دهند بیشتر از سقف مشخص ارز از کشور خارج کنید و دلیل بعدی امنیت و جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی می باشد.

متصل شدن به کیف پول های پی پال و گوگل ولت:

بسیاری از تاجران ، برنامه نویسان و کسانی که در سطح دنیا از طریق اینترنت سرمایه گذاری و یا خدمات ارائه می کنند اغلب برای جابجایی راحت پول بین شرکت ها و اشخاص از کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال و گوگل ولت استفاده می نمایند که برای اینکه بتوانند این مبالغ را نقد کنند لازم است آن را به مستر کارت یا ویزا کارت خود منتقل کنند این یکی از مهترین خدماتی است که در حال حاضر دارندگان این کارت ها در سطح دنیا در حال استفاده هستند.

حتما بخوانید  ویژگی های مستر کارت ( ویژگی های ویزا کارت )
سایر خدمات:

دریافت بیمه رایگان سفر ، امکان خرید از پایانه های فروشگاهی (POS ) و کارمزد های کم و …..  را می توان از مزایا و خدمات این کارت ها دانست.

 

استفاده از این مقاله تنها با ذکر منبع (سایت پرداخت الماس ) بدون مشکل است.

 

مزایای مستر کارت / ویزا کارت

 

خرید آنلاین مستر کارت

 

 

 

 

 

 

About The Author

1 Comment

  1. شاهسوند

    سلام
    اگر بخواهیم کار اینترنتی در سطح دنیا راه اندازی کنیم و برای دریافت وجه از مستر کارت استفاده کتیم بعد به کدام کشور مالیات باید پرداخت کرد؟ راهی برای اینکه بجز ایران به کشور دیگه ای مالیات نداد هست؟

    Reply

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *